Friday 23 October 2015

MELAWAT ZOO NEGARA PART 3


Entry kali ni nak post mengenai zoo jugak tapi pasal Taman Rama- rama yang 
aku lupa nak masukkan dalam entry yang sebelum ni.
Nama pun Taman Rama - rama so mesti la banyak pelbagai rama-rama kan
tapi sebelom masuk kat taman rama-rama tu ade bilik ni iaitu bilik pelbagai jenis spider,
aku just tengok sepintas lalu je. Semasa kat Zoo tu aku tak dapat nak tengok buaya 
dengan pergi kat aquarium dan lagi satu nak tengok jenis-jenis cicak sebenarnya
hahahahahahha.


ni antara rama-rama yang dapat snap masa kat taman rama-rama tu


Banyak lagi sebenarnya tapi aku bagi dua ni je la ye
ni yang lawa bagi aku, time snap gambar ni ingat plak
time semester dua untuk subject photografi

jumpe untuk entry selanjutnya ya




No comments:

Post a Comment