Friday 27 November 2015

BERPURA-PURA

ASSALAMUALAIKUM semua, Im back yeahhh!!!
Entri kali ni nak cerita pasal kelas semalam, kelas semalam aku masuk pagi selalunya kelas pagi ni full satu kelas so semalam tak tahu la kenapa tak ramai yang datang pun. Kelas semalam, akhirnya aku dapat cop untuk dua-dua drawing aku human poses dengan animal pose dan satu lagi aku tunjuk yang S.O.S untuk final project tu. Tahu tak S.O.S tu ape??? S.O.S tu series of sketches gabungan human dengan animal, so aku pun tunjuk la aku buat dua je. Bila tunjuk tu sir terus approve, Alhamdulillah tak yah nak tambah da tapi aku kene buat colour scheme untuk yang approve tu baru sir bagi cop dan baru la boleh buat dekat water colour paper size A2. Kami kene buat yang final tu dekat kertas water colur paper size A2 berat lebih daripada 200 gsm. 


Ni la aku punye final drawing gabungan human + animal


"Berpura - pura untuk mengaburi mata musuh " - Mr. M
tu la ayat yang sir selalu kate kat kami semua, ye la bukan apa sekurang - kuranya kalau kita malas nak buat assingment buka la sketch book ker apa kan so nampak la kita ni buat kan. hahahahah. untuk kelas semalam tu memang tengah malas pun so apa aku buat keluarkan je la drawing aku yang sir sruh buat yang kertas sir bagi tu.Aku keluarkan je letak atas meja buatnya tidak pun, hahaha.

peace yawww.

No comments:

Post a Comment