Monday 30 November 2015

FOOD PHOTOGRAPHY

ASSALAMUALAIKUM , bertemu kembali kita. Kali ini nak cerita pasal petang tadi, aku dengan lagi tiga kawan aku ni ikut kawan aku seorang ni nak buat final project typography dia. Dia kene buat majalah mengenai makanan. So rezeki kami tadi kawan aku ni nama dia Ecah, so ecah ajak la kite orang ni sebabnya nama pun nak buat majalah pasal makanan mestilah kene banyak ambil gambar makanan, thats why function kami disitu sebab order banyak siapa nak makan kan. Kami pergi restoran Suraya dekat Kampung Baru. Restoran Suraya ni  memang banyak orang, masa aku datang pun dah penuh nasib baik dapat tempat. Apa-apa pun makanan dia memang terbaik dan berpatutan.


Ni sotong goreng tepung, ada member aku sorang tu ngidam nak makan ni
so tadi dia pi order.


sama ja macam gambar atas tapi cuma lain angle ja. 


Ni namanya Som Tam, nak dijadikan cerita ni first time
aku makan Som Tam ni, sedap la jugak. 

Sebenarnya ada lagi makanan tapi aku sempat amik dua ja yang lain
dorang dah makan, hahahahahahaha.

jumpa lagi ya.

No comments:

Post a Comment