Thursday 10 December 2015

DONE PRESENTATION P.E 2

Bertemu kembali kita, apa khabar semua sihat? aku alhamdulillah sihat belaka, cuma macam biasa minggu-minggu akhir semester ni semua orang sibukkan. So, sama la dengan aku ni dah 2 minggu aku balik lewat sebab siapkan final project yang bertimbun ni, date line dah makin dekat so kene pulun habih la. Entri kali ni aku nak cerita hari selasa hari tu, aku dan group-group lain ada presentation Professional English 2. Kumpulan kami kene present jam 9-10 pagi, setiap kumpulan hanya dua orang sahaja kene present. Tapi aku punya takut mengalahkan orang yang kene present.


Ni la presenter daripada kumpulan aku. 


Ni la poster kumpulan kami untuk professional english 2. 
kami kene print size A1, harga print A1 RM 56 so kongsi la empat orang. 


muka happy lepas present :P






No comments:

Post a Comment