Thursday 10 December 2015

FINAL COMBINATION

ASSALAMUALAIKUM,semua
malam ni nak cerita pasal kelas figure design siang tadi. Kelas tadi merupakah hari terakhir untuk mendapatkan cop untuk final combination human plus animal. Untuk dapatkan cop dari Mr.M kami kene tunjuk character design yang dah warna kalau tak ada warna memang tak akan dapat. So, Alhamdulillah aku punya dapat cop. 

Ni aku punya character untuk final project.
Mr.M cakap kat kite orang semua setiap character mesti ada contrast supaya ada story, kalau tak nanti kita yang melihat ni akan bosan. Mr.M cadangkan supaya aku letak tattoo kat lengan character aku. Selain itu, Mr. m bagi tahu tarikh untuk final presentation final project, untuk final project ni kami kene tunjuk semua yang kami telah buat untuk kelas figure design contohnya, blog, sketch book dan final project kami. Tambahan, kami kene buat demo iaitu demo melukis human figure.. habis la nakk.

okay la aku behenti takat ni ja ya.

No comments:

Post a Comment