Saturday 9 September 2017

PRESENTATION PROGRESS

Assalamualaikum semua!
Hari ini nak kongsi dengan anda semua saya punya first progress animation.
pada 21/8/2017 merupakan saya punya presentation progress animation, semua pelajar dikehandaki 
menunjukkan progress animasi yang telah siap dilakukan. Pensyarah saya iaitu Mr.M telah menetapkan selama 1 minit 30 saat untuk progress animasi yang perlu di tunjukkan, malangnya saya tidak dapat menyiapkan animasi saya mengikut apa yang Mr.M mahukan. Saya dapat menyiapkan hanya 43 saat sahaja, walaupun saya dapat siakan 43 saat sahaja saya tetap present. 

Sebelum memulakan presentation Mr.M memberi penjelasan apa kriteria 
yang akan diambil kira

Banyak pelajar yang tidak dapat menunjukkan progress seperti yang Mr.M mahukan, kebanyakkan 
pelajar hanya sempat siap bawah daripada seminit. Walaupun tidak cukup yang paling penting kita present mana yang kita dapat siapkan kerana Mr.M tetap akan memberi markah selagi kita present.

Alhamdulillah semua berjalan lancar, Untuk presentation seterusnya kami perlu 
menyiapkan 2 minit 10 saat untuk  animasi. Presentation tersebut akan diakan pada 26/7/2017
pada rakan-rakan yang lain selamat maju jaya.

Selepas habis presentation, Mr.M memberikan sedikit taklimat mengenai
dance yang perlu kami pelajar-pelajar Final Year Project 2 lakukan semasa
FYP Exhibition pada minggu ke-18 nanti.

Mr.M sedang memberi taklimat dan menunjukkan video menari yang a
akan kami buat semasa FYP Exhibition nanti.

Sampai di sini sahaja entry kali ini, nanti saya akan kongsikan lagi progress FYP saya.

No comments:

Post a Comment